Grupa Facebook'owa "Dwie plus jeden"

Wszystkich zwolenników poligamii zapraszam do członkostwa w grupie "Dwie plus jeden" na Facebooku, której jestem założycielem i administratorem.

https://www.facebook.com/groups/dwiaplusjeden/




wtorek, 5 sierpnia 2014

Zachęcam do komentowania wpisów i kontaktu z Autorem

Ten blog dziennie odwiedza bardzo wiele osób. Statystyki pozwalają mi śledzić, czego szukacie, jakie tematy Was interesują, czego chcielibyście się dowiedzieć. To bardzo cieszy każdego autora, kiedy wie, że nie pisze w próżnię, ale widzi zainteresowanie tematem. Bardzo Wam dziękuję za odwiedzanie bloga i czytanie tego, co mam do przekazania.

Kilka osób zdecydowało się zostawić swoje komentarze pod wpisami, za co jestem wdzięczny. Były jednak komentarze, których nie opublikowałem, ponieważ były obraźliwe, niedojrzałe, nic nie wnoszące - po prostu złośliwe i cyniczne. Nie chcąc, aby sytuacje takie się powtórzyły, zdecydowałem się tak ustawić funkcję komentarzy, aby mogły je umieszczać jedynie osoby posiadające konto Google/Gmail. To być może się zmieni, ale póki co niech tak zostanie.

Wiem, że tę stronę odwiedza wiele osób poważnie zainteresowanych tematem. Są to zapewne zarówno kobiety jak i mężczyźni. Jeżeli chcecie porozmawiać, w nagłówku strony zostawiłem swój numer GaduGadu.  Rozmawiam już z dwiema osobami, które skontaktowały się ze mną w ten sposób i są to bardzo ciekawe rozmowy.

Zapraszam do rozmów.

pozdrawiam,
Paweł Szulik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz